Description
SILNIK Typ: czterosuwowy jednocylindrowy DOHC Pojemność: 570 ccm Moc: 44 k Moment obrotowy: 48 Nm Zapłon: elektroniczy wtrysk paliwa (EFI) Chłodzenie: cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem
UKŁAD NAPĘDOWY
Napęd: 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie Skrzynia biegów: automatyczna, P/R/N/L/H Hamowanie silnikiem: tak Przedni dyferencjał: z blokadą elektryczną Tylny dyferencjał: z blokadą elektryczną (zgodnie ze specyfikacją)
PODWOZIE
Rama: rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości Zawieszenie: niezależne, podwójne wahacze Amortyzatory: amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny Skok: 180 mm z przodu / 210 mm z tyłu Hamulce: tarcze hydrauliczne Felgi: 12″ felgi stalowe Opony: przód 25 x 8 – 12 / tył 25 x 10 – 12
ROZMIARY I WAGA
Długość całkowita: 2 200 mm Szerokość całkowita: 1 280 mm Wysokość całkowita: 1 320 mm Prześwit: 270 mm Rozstaw: 1 300 mm Wysokość siedziska: 930 mm Sucha masa: 360 kg Bagażnik przód: kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg Bagażnik tył: kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg Zbiornik paliwa: 23 l
WYPOSAŻENIE
elektryczna wyciągarka, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 12″ felgi stalowe, regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni
HOMOLOGACJA
Homologacja: L7e, T3b, Off-road Uprawnienia: kategoria B, B1 (samochód osobowy)
Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.
Typ: | czterosuwowy jednocylindrowy DOHC |
Pojemność: | 570 ccm |
Moc: | 44 k |
Moment obrotowy: | 48 Nm |
Zapłon: | elektroniczy wtrysk paliwa (EFI) |
Chłodzenie: | cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem |
UKŁAD NAPĘDOWY
Napęd: | 2×4 / 4×4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna, P/R/N/L/H |
Hamowanie silnikiem: | tak |
Przedni dyferencjał: | z blokadą elektryczną |
Tylny dyferencjał: | z blokadą elektryczną (zgodnie ze specyfikacją) |
PODWOZIE
Rama: | rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości |
Zawieszenie: | niezależne, podwójne wahacze |
Amortyzatory: | amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny |
Skok: | 180 mm z przodu / 210 mm z tyłu |
Hamulce: | tarcze hydrauliczne |
Felgi: | 12″ felgi stalowe |
Opony: | przód 25 x 8 – 12 / tył 25 x 10 – 12 |
ROZMIARY I WAGA
Długość całkowita: | 2 200 mm |
Szerokość całkowita: | 1 280 mm |
Wysokość całkowita: | 1 320 mm |
Prześwit: | 270 mm |
Rozstaw: | 1 300 mm |
Wysokość siedziska: | 930 mm |
Sucha masa: | 360 kg |
Bagażnik przód: | kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg |
Bagażnik tył: | kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg |
Zbiornik paliwa: | 23 l |
WYPOSAŻENIE
elektryczna wyciągarka, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 12″ felgi stalowe, regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni |
HOMOLOGACJA
Homologacja: | L7e, T3b, Off-road |
Uprawnienia: | kategoria B, B1 (samochód osobowy) |
Fotografie i ilustracje nie muszą dokładnie odpowiadać pojazdom, które są na rynku polskim. Importer zastrzega sobie prawo do zmiany cen i specyfikacji.